اخبار

گزارش بلومبرگ از دست بسته آمریکا در تحریم همزمان نفت ایران و روسیه

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، آمریکا می‌خواهد تحریم‌ها علیه روسیه و ایران را سخت‌تر کند. اما این کار مخاطرات سیاسی قابل توجهی برای بایدن در آستانه انتخابات 2024 دارد.

قیمت طلا به پرواز در آمد/ جهش ۵.۴ درصدی قیمت‌ها

قیمت طلا امروز هم در بازار جهانی گران شد. آخرین وضعیت بازار جهانی طلا حاکی از افزایش نزدیک ۴ دلاری قیمت اونس طلا است.

سورپرایز بزرگ سامانه یکپارچه برای متقاضیان خودرو

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی طی حدود 48 ساعت دوبار بروز رسانی شد تا تعداد محصولات تولیدی برندهای جهانی

فقط این افراد میتوانند خودروهای کارکرده وارد کنند

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز گفت : تا زمانیکه بازار انحصاری است، هم فساد و هم رانت وجود دارد، وی افزود همه افراد حقیقی دارنده کارت بازرگانی می‌توانند برای واردات خودروهای کارکرده اقدام کنند.

سازمان بورس هیچ برنامه‌ای برای حفاظت از صنایع بورسی ندارد!

مجید عشقی در مصاحبه‌ای با خبرنگار اقتصاد آنلاین درباره «قیمت‌گذاری دستوری صنایع و سازوکارهای سازمان بورس برای مقابله با آن» صحبت‌های بسیار عجیبی را مطرح کردند.

گمرک سنندج برای واردات خودرو مجاز اعلام شد / ترخیص خودرو در ۲۴ ساعت

گمرک سنندج براساس نامه‌ای که امروز از سوی گمرک ایران ارسال شد به عنوان گمرک مجاز برای ترخیص خودروهای سواری اعلام شد

بازدهی هفتگی بورس تهران / هم وزن یک کانال پایین آمد

اکوایران: در این هفته شاخص کل بورس تهران دو روز نزولی و سه روز صعودی را ثبت کرد اما در نهایت پایین‌تر از سطح هفته گذشته ایستاد.

ارزان ترین خودرو وارداتی هم گران شد

افزایش قیمت خودروهای وارداتی می‌تواند به عوامل مختلفی مثل نرخ ارز، تغییرات تعرفه‌های گمرکی، هزینه‌های ترابری و حمل و نقل، تغییرات در بازار خودرو (تقاضا و عرضه خودروهای وارداتی نیز تأثیرگذار بر قیمت آنها است

سیمان و فولاد از بورس کالا خارج نمی‌شوند

به گزارش مشرق، سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) مبنی بر اینکه دولت برای تامین مالی مسکن از طریق بازار سرمایه چه برنامه‌ای دارد

پیش بینی قیمت دلار فردا پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲

قیمت دلار امروز با کاهش ۵۰۰ تومانی دو روز نزولی را پشت سر گذاشت و معامله‌گران عجول روزهای گذشته را در فاز فروش قرار داد. در حالی که اخبار مربوط به تنش‌های میان اسرائیل و حماس همواره مورد توجه معامله‌گران است اما سیگنال‌های ورودی به بازار و تلاش بازارساز مانع پیشروی قیمت دلار در کریدور […]

بورس در پایان معاملات هفته رشد کرد

ه گزارش تازه‌نیوز، شاخص کل بورس امروز (۱۹ مهرماه) با رشد ۵۸۹۰ واحدی به بیش از دو میلیون و ۱۹ هزار  واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن نیز رشد ۴۴۴۶ واحدی نسبت به روز گذشته داشت و رقم ۶۹۰ هزار و ۴۲۳ واحد را ثبت کرد.

تحلیل قیمت نفت در اوضاع کنونی

به گزارش نبض بورس، قیمت نفت صبح دوشنبه پس از حمله غافلگیرانه گروه فلسطینی حماس به اسرائیل که نگرانی‌ها را از درگیری گسترده‌تر در منطقه خاورمیانه تشدید کرد، بیش از ۴ درصد افزایش یافت.